ظریف: وضعیت ما با ایالات متحده قابل قیاس با انگلیس نیست/ هاموند: اعتقاد دارم آمریکا تصمیم مناسبی خواهد گرفت و برجام را تایید خواهد کرد 
در کنفرانس مطبوعاتی عصر امروز مطرح شد:
کنفرانس مطبوعاتی وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر خارجه انگلیس عصر امروز در میان پرسش و پاسخ های ریز و درشت خبرنگاران برگزار شد.
تعداد نظرات: ۶
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
جواد جون یادت رفته که رهبری گفتند آمریکایی ها تو تفرقه افکنی شاگرد انگلیسیها هستند؟
م.ر.ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
با عرض سلام وزیر خارجه انگلیس خبیث هاموند است نه هامونگ...لطفا سرخط خبر را تصحیح کنید.باتشکر
مهران رنجبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
جناب اقای دکتر ظریف یادتان هست انشاالله که همین سفارت انگلیس بود که باعث ترور دانشمند هسته ایمان شدند یا باعث اجرای فتنه ی 88 علیه جمهوری اسلامی و رهبریمان شدند یا باحمایت صدام حسین در هشت سال دفاع مقدس دستشان به خون جوانان ما الوده است وبا امریکا هم در این کار ها شرکت کرده پس این دو کشور فرقی با هم ندارند و هر دو به خون ایرانیان مسلمان تشنه اند.
ناشناس
Germany
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
جوجه رو آخر پاییز میشمرن آقای ظریف ...
سیدمهدی مصباحی
Germany
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
حدیث داریم انسان عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.آخه ما از سوراخ و مار انگلیس چند هزار بار باید گزیده شویم.ملت ما حالا حالاها از تربیت شدگان مکتب انگلیس و امریکا رها پیدا نخواهد کرد،او خود میداند چه تربیت کرده است که با این اعتماد به نفس می آید و چنین سفارت خود را بازگشایی میکند.
رذیل ترین کشور دنیا در سه قرن اخیر انگلیس است،بوجود آورنده آمریکا و اسرائیل است،حماقت است که انگلیس را از این دو جدا بدانیم.
ارتباط با انگلیس در کجای تاریخ به درد این مملکت خورده که حالا و در دوران استقلال بخورد.هر چند زخمهایی که ایم ام الفساد که ذات آن با ابلیس عجین شده بر پیکره اسلام و ایران هرگز بهبود و التیام پیدا نخواهد کرد.این کشور همین حالا از وارد کردن کوچکترین ضربه هم فروگذار نخواهد کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
تائید برجام در جمهوری اسلامی خلاف عقلانیت درایت تدبیر وامید به آینده جمهوری اسلامی است آقایان!
ارسال نظرات
captcha